waarom moet ik betalen voor de telefoonkosten van een bedrijf waar ik een abonnement voor heb?
iwij hebben hier digitale tv van UPC.
je betaald daar maandelijks een bedrag voor.
er zijn geen andere providers.
nu komt het met regelmaat voor dat als we een film willen kijken of een aflevering terug willen zien dat die dan een storing aangeeft.
wij kijken gewoon tv, zitten niet aan allemaal instellingen en toch is er regelmatig een storing.
dan moeten wij bellen en betalen voor iets wat zij gewoon goed moeten regelen.
en als het nou zelden voorkomt dan zal het allemaal wel, maar bij ons komt het regelmatig voor.
zit je weer 5 tot 10 minuten aan de telefoon, is toch 50 cent.
nou is dat bedragte verwaarlosen, maar gewoon het idee dat je hun geld betaaldvoor iets wat ze gewoo moeten regelen ligt me dwars.
als zij dit 10 keer per jaar doen is het 5 euro, vermenigvuldig dat met alle leden en kijk eens hoe makkelijk je tonen/miljoenen binnen kan halen.
waarom mag dit en kan ik er als simpele burger iets aan doen?
wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat dit stopt of kan ik er niets aan verandern?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.