mogen ze op geruchten van anderen zomaar je uitkering stop zetten?
nadat de woningverhuurder een anonieme brief heeft gekregen met bericht dat ik niet meer in mijn huis zou wonen kreeg ik een brief dat ik de huur op moest zeggen en werd er zonder pardon of vermelding na mij toe zomaar de uitkering stop gezet.nu blijkt dat ze niet zelf na zijn gegaan of dit klopt maar heb ik nog steeds geen geld gekregen ondanks dat ze mij vertelde dat ze mijn geld met spoed zouden over maken.kan dit zomaar?
Toegevoegd na 10 minuten:
natuurlijk woon ik in dat huis,zou niet weten waar ik anders heen zou moeten.mijn verhaal is zo zo ik het schrijf hoor snap er zelf niets van anders zou ik hier zeker deze vraag niet stellen.
Toegevoegd na 25 minuten:
de woningbouw heeft dat mij verteld en ik heb een gesprek gehad met hun(ook voor mijn geld mijn)mijn vraag was mogen hun op geruchten afgaan zonder zelf te kijken wat er van waar is?want ik heb aan kunnen tonen dat ik hier woon en niks doe wat niet kan of mag.
Toegevoegd na 53 minuten:
ik woon gewoon daar doe niets wat niet mag en begrijp er zelf ook niets van vandaar mijn vraag ook kan dit zomaar zonder kontrole vooraf?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.