ik moet voor voorkomen bij de rechtbank (licht) zijn er advocaten in opleiding die nog een stage opdracht zoeken en mij kosteloos willen verdedigen
Ik moet binnenkort voorkomen bij de rechtbank (geen zware zaak of zo hoor) maar ik weet dat ik de klos ben omdat ik gewoon een ree ben in het open veld, en schieten maar.
Ik ben zo klein in deze grote boze wereld en wordt daar straks gewoon afgemaakt, terwijl het best wel eens zo kan zijn dat ik wel eens gelijk kan hebben of dat ze de zaak van de verkeerde kant (willen) zien.
Door mijn financiele positie (daar gaat de zaak ook over) kan ik geen advocaat betalen en heb geen recht op een gratis advocaat, dus ben je aan de leeuwen overgeleverd.
En de tegenpartij die trekken alles uit de kast en zorgen er wel voor dat dit zaakje geklaard wordt en dat de kosten wel weer doorberekend worden naar mij.
Ik zoek nu een advocaat (of zo iemand) die de rechtbank laat zien dat er niet te dollen valt met mensen die in deze situatie zitten en eigenlijk gewoon op weg zijn naar de slachtbank. Waar de tegenpartij even van moet slikken en aan zijn baas moet gaan uitleggen dat hij de zaak heeft verloren en hier helemaal geen rekening mee had gehouden heeft.
En wie weet kunnen we dan ook een tweede stap gaan doen en de kosten die zij anders in rekening hadden gebracht voor deze zaak eens bij hun neerleggen, en dan onze gemaakte kosten eens in rekening brengen.
Je gratis inzet, wordt buiten het feit dat je mij en me gezin heel gelukkig maakt dan ook nog een financieel goed gemaakt.
Boontje komt om zijn loontje.
Tweety.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.