Op je hoeveelste mag je op jezelf wonen?
38.3K
38.3K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In nederland?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo? Ruzie met je moeder omdat je TOCH die telefoon gekocht hebt???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee
Ruzie met mn stiefbroer/broertje/zusje en half zusje.
Ruzie met mn stiefbroer/broertje/zusje en half zusje.
Kimath
14 jaar geleden
Als je op jezelf zou gaan wonen, ga je dan ook zelf de was doen, eten koken, afwassen, opruimen, schoonmaken en alle andere klusjes die horen bij op jezelf gaan wonen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Kimath... je vergeet de booschappen (betalen), gas, water, licht, verzekeringen...
Kimath
14 jaar geleden
oh ja, al die rekeningen ook nog.
Dan moet je naast je school en je huiswerk en al die klusjes nog tijd zien te vinden voor een bijbaantje om dat allemaal te kunnen betalen.
Je ouders gaan dat niet allemaal betalen, jij kiest ervoor om alleen te gaan wonen.
Dan moet je naast je school en je huiswerk en al die klusjes nog tijd zien te vinden voor een bijbaantje om dat allemaal te kunnen betalen.
Je ouders gaan dat niet allemaal betalen, jij kiest ervoor om alleen te gaan wonen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies... en het kan dan best eenzaam worden, geen tijd en geld meer om uit te gaan en dure dingen te kopen als telefoons en iPods, hoge telefoonrekeningen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
JA! Dat is waar. Dat scheelt stukken!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar Kimath... die computer en internetverbinding...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk ga ik gewoon klusjes doen en koken ,
Kan ik eindelijk elke dag eten wat ik lust(gezonde dingen) Het lijkt of de mensen op straat, school en jullie meer om me geven dan de mensen thuis.
Ik kom gisteren thuis komt mn moeder heel blij hee.. Oh het is mitchell . Ik dacht dat je sander(dr man) was en ze liep weer weg
Kan ik eindelijk elke dag eten wat ik lust(gezonde dingen) Het lijkt of de mensen op straat, school en jullie meer om me geven dan de mensen thuis.
Ik kom gisteren thuis komt mn moeder heel blij hee.. Oh het is mitchell . Ik dacht dat je sander(dr man) was en ze liep weer weg
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.