Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

op mijn pakket uit buitenland staat mijn postcode en huis nr niet kan postnl het nu wel vinden?

ik heb iets besteld uit china maar kreeg een mailtje van de verkoper dat het naar het post kantoor word gestuurd. ik had mijn huisnummer er perongeluk niet bij gezet maar mijn postcode wel maar die is niet op de adreslabel gezet. nu staat alleen mijn naam, Nederland, de stad en de straatnaam erop. nu vroeg ik me af of postnl het nu wel naar het dichtstbijzijnde postkantoor kan sturen. ik weet niey wanneer het word afgelevert en bij welk postkantoor want ik krijg er dus geen melding over ik neem aan dat ze het bij het dichtstbijzijnde afleveren :$

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Oei, op de site van PostNL lees ik: "Staat er geen huisnummer op de verstuurde zending? Dan sturen we de zending retour aan de afzender". Formeel zal dat dus de werkwijze zijn. Kent de postbezorger jou omdat je wel vaker pakketten krijgt? En heb je een wat minder vaak voorkomende naam dan De Boer of De Jong? Dan wijkt hij of zij misschien wel af van de procedure en levert het pakket toch bij jou af. Duimen maar ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing