Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Voor jou een taboe...
Iets tegenovergestelde van jou belichaming..

Toegevoegd na 4 minuten:
Iets waarvan jij onbewust denkt ''Als ik er zo zou uitzien komt het beste van me niet naar voren''
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Als iets, volgens de op dat moment geldende normen en waarden, als minderwaardig, platvloers, of laag-bij-de-gronds wordt beschouwd.
AlphaLimaSierra
15 jaar geleden
Een kwestie van gevoel. Wat zegt je omgeving ervan, je collegas, of krijg je reacties buitenaf?
Ordinair is denk ik afgeleid uit het Engels. Daar is de betekenis 'gewoon' of 'normaal'.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vokgens het woordenboek is ordinair: or - di - nair [-` nèr] («Frans«Latijn) bijvoeglijk naamwoord 1 oorspronkelijk gewoon, gebruikelijk, alledaags; 2 thans in ongunstige zin van slechte kwaliteit; gemeen, gering, minderwaardig, plat: ordinaire taal uitkramen

(Gevonden op http://www.woorden.org/woord/ordinair)

Dat ongunstige in de omschrijving is wat het arbitrair maakt of iets ordinair is. Dat is afhankelijk van de visie van degene die het beschouwt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wanneer iets ordinair is,kan je volgens alleen zelf beslissen.Iets kan voor jou ordinair zijn,terwijl het voor mij de normaalste zaak vd wereld is.Zo is het ook moeilijk om uit te leggen,wat pervers is.Dat is volgens mij per persoon vershillend,maarja...wie ben ik?
Je kan ook zeggen dat iets ordinair is,wanneer het jou shockeert.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Iets is ordinair als jij dat iets niet zou durven te doen in goed fatsoen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met weinig waarde, zonder stijl.!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing