Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat wordt er bedoeld met FEMA-kampen?

Ik las op het internet over FEMA-kampen in de VS, waar Aliens opgesloten zouden kunnen worden. Ik geloof dit niet een twee drie, maar zou iemand mij kunnen uitleggen wat deze theorie inhoudt? Complottheorieën fascineren mij namelijk altijd wel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Het idee is dat ALS er een noodtoestand/ramp uitbreekt in ergens de Verenigde Staten dat de FEMA hulp en logististieke ondersteuning kan bieden.

De FEMA heeft in dat kader 800 kampen laten bouwen voor het geval dat er iets gebeurd als een watersnoods achtige ramp (zoals onlangs) of e.g. een terroristische aanslag.

Aliens opgesloten...... zucht... de wereld wordt echt krankzinnig.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik denk dat als je een van 7.500 medewerkers van FEMA vraagt of ze ook aliens opsluiten ... dat je een lange starende blik krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er ook wat over gehoord, het zou zijn om mensen naartoe te brengen die ook maar enigzins verdacht worden van terrorisme. In de link staat een heel duidelijk verhaal.
Al vind ik 800 kampen voor ( per kamp ) 100.000 mensen wel wat overdreven, maargoed.

Toegevoegd na 36 minuten:
Bovenstaande is ook een theorie, wil niet zeggen dat dat de waarheid is. Er zijn heel veel theorieeen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing