Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag een verzekeringsmaatschappij schade verhalen op een nabestaande?!

Heeft betrekking op http://nl.wikipedia.org/wiki/Aangereden_hartpati%C3%ABnt

Ik verbaas me erover dat zoiets daadwerkelijk mogelijk zou kunnen zijn.

Toegevoegd na 1 week:
Ik had er gewoon overheen zitten lezen en bij nader inzien, de vraag niet hoeven stellen. Desondanks toch een woord van dank voor het beantwoorden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

De nabestaanden hebben destijds de uitkering ontvangen van de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij maar nu blijkt dat een dergelijk ongeluk als dit de dood normaal gesproken niet in kan treden, deze dood is veroorzaakt door een heel andere oorzaak wat niets met het ongeluk te maken heeft. Feit is dus dat de uitkering onterecht is uitgekeerd en is het terecht als de verzekeringsmaatschappij dit weer kan terugvorderen, hoe vervelend ook voor de nabestaanden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is een bijzondere zaak. Maar de erven hebben ook de uitkering ontvangen dus lijkt het logisch
(Lees meer...)
ronron1212
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: