Hoe moet ik retourneren bij dynabyte?
Zoals in mijn eerdere vragen te lezen is ben ik niet tevreden over mijn externe harde schijf die ik pas kocht bij dynabyte.
Nu wil ik gebruikmaken van de niet goed geld terug garantie van 7 dagen maar ik kan dynabyte niet bereiken. Ik heb letterlijk uren aan de lijn gehangen met ''al onze mederwerkers zijn in gesprek een moment geduld alstublieft'' en als ik het contactformulier invul met bestel nummer en al krijg ik geen antwoord. Vrijdag of zaterdag gemaild en nog niets terug. En als ik mijn nummer 's ochtends vroeg achterlaat op de site bij de ''onze experts bellen u zo snel mogelijk terug rubriek'' heb ik om 5 uur nog steeds geen telefoon gehad. Ik heb nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt.
Ik durf het ook niet zomaar terug te sturen want dan weet ik niet of ik mijn geld wel krijg. Wat moet ik doen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.