Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn beroemde muziekmakers illuminati leden?

Ik hoor weleens het een en ander over illuminati. Ik weet niet wat ik precies moet geloven. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel een beetje eng vind.

Beroemde muziekmakers zoals Rihanna, Justin Bieber, Jay-Z en Eminem. Als je op youtube kijkt beelden ze allemaal van die symbolen uit. Ik heb ergens gelezen dat ze met die symbolen de duivel aanbidden, en dat ze daarom beroemd zijn geworden.

Heeft dit eigenlijk invloed op mij gewoon, of hoef ik nergens bang voor te zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Allemaal onzin, je hoeft nergens bang voor te zijn.
De duivel bestaat namelijk niet eens, ik zou me dus vooral geen zorgen maken. Het hele illuminatie ding is overhyped. Er zijn vast mensen met veel macht, die aan de touwtjes trekken, maar om nou aan te nemen dat lady gaga en justin bieber bij die groep horen is complete onzin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als je erop let zijn er opvallend veel beroemde artiesten die verwijzen naar Satan. En ik denk dan altijd: als God of Satan niet bestaan waarom zouden zovelen er dan naar verwijzen. Daarom houdt ik me altijd maar van zulke band/artiesten. Lady Gaga zou ik me helemaal niet mee bezig houden. Die verwijst erg veel naar een CIA Project Monarch/ MK Ultra genaamd. Een project waarbij ze mensen hersenspoelden (Is echt waar is ook een Wikipedia pagina van)

Kijk anders eens op deze site. http://www.google.nl/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBsQFjAA&url=http%3A%2F%2Fvigilantcitizen.com%2F&ei=5FjVTfO0D86SOpfw1PgL&usg=AFQjCNEgIp52NNwUfuFtOkM-36zS6ae1gQ

Vooral als je christelijk bent en geloofd in een hemel of een hel zou ik hier mee uitkijken.

Toegevoegd na 39 seconden:
www.vigilantcitizen.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ten eerste is het duivelsgedoe in de popmuziek een hype, denk ik.
Er wordt >misschien< wel invloed uitgeoefend vanuit de Illuminati of de Freemasons, maar de grap is eigenlijk dat die mensen veel en veel minder macht en werkelijke invloed hebben dan dat gedacht wordt (en dat ze zelf misschien denken).
Of het invloed heeft op jou?
Nee, dat denk ik niet.
Nicolas Cages bijvoorbeeld speelt in veel films met sterke invloeden van de vrijmetselarij (freemasons), maar ik kijk ze rustig en heb er gewoon lol aan, want ze zitten goed in elkaar.
Lekker luisteren wat je wil en als je het leuk vindt hoeft er verder echt niks achter te zitten, je hebt lekker je eigen keuze en smaak, de hype om duvels af of uit te beelden waait ook wel weer over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja illuminatie bestaat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker! Samen met de vrijmetselaars en de Reticulanen proberen ze al generaties lang om de wereld te domineren. Elvis is niet voor niks jaren geleden al undercover gegaan om deze projecten te kunnen coördineren en zo samen met de Skull & Bones bepalen die de wereldleiders worden.

Aanvankelijk probeerden de hagedismensen nog een vinger in de pap te krijgen maar die zijn al jaren geleden uit deze organisatie gewerkt met dank aan oa de FBI en de Reticulanen die daarvoor hun schotel terug kregen die zijn in 1947 zijn verloren in Roswell.
Maar dat weet toch iedereen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik geloof er wel in maar eminem is geen illuminatie hij strijd er juist tegen hoor je aan zn lied not afraid eminem staat dus aan onze kant
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing