Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat te doen als je auto spiegel eraf getrapt is?

Aangifte doen heeft dat zin? Kosten moeten zeker uit eigen zak betaald worden? Ik heb volgens mij wel wa extra ...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (6)

Aangifte doen heeft denk ik niet zoveel zin, je kent die politie wel, die hebben alleen tijd om mensen in het verkeer lastig te vallen ;).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aangifte doen, en proberen het via het waarborgfonds te laten vergoeden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zéker aangifte doen : je zult vast niet de enige zijn, die die kl*te-jongeren uit baldadigheid te grazen hebben genomen...
Als ze gepakt worden, kunnen ze het zélf terugbetalen!!

Voor nu zal je de reparatie zelf moeten betalen, evt via je verzekering. Maar let erop, dat het je no-claim-korting kan kosten, en dat je het misschien goedkoper zelf kan betalen.

Dikke pech, joh : balen!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hallo Sittard,

Ik zou zeker even aangifte doen !
Bij WA-extra zit meestal geen vandalisme-schade,kijk hiervoor je polisblad even na.
Ik weet niet wat voor auto je hebt, maar een imitatiespiegel scheelt een hoop in de kosten (dit is een merkloze spiegel,maar wel hetzelfde als jou spiegel)
Neem hiervoor een kijkje op www.winparts.nl

Succes ermee
Leonard
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou in ieder geval ook aangifte doen!
Je kunt in ieder geval ook eerst kijken op de sloop. Misschien hebben ze daar nog een goede spiegel die je over kunt zetten. Vaak kost zoiets maar een paar euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Altijd aangifte doen. Bij een onbekende dader, zoals in uw geval, kan de aangifte via internet gedaan worden. Kost hooguit 10 minuten.

Zonder aangifte kan de politie niks doen. Het komt best vaak voor dat de daders op een gegeven moment tegen de lamp lopen en vervolgens aan een hele reeks van zaken gekoppeld kunnen worden. echter alleen als er aangifte gedaan is.

Bel even met de verzekering of een en ander gedekt is. De verzekering kan u dan meteen voor rekenen of het voordeliger is om de schade dan te laten uitkeren, of dat het toch goedkoper is, om de schade zelf te betalen ivm evt terugval in no-claim korting.
Bronnen:
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing