Een stem op de PVV is een proteststem?
Ik kan me nog herinneren dat de SP veel stemmen kreeg de laatste verkiezingen, na een wat rechtse regering. Het is zo opvallend, heb je een linksachtige regering en het gaat niet goed, lopen ze massaal over naar rechts. Heb je een rechtsachtige regering lopen ze massaal naar links. Het lijkt wel of het een aantal mensen niet uitmaakt van welke signatuur een partij is. De gewone 'man/vrouw' op de straat lijkt het niet uit te maken. Ik vind Wilders een aan Islamafobie lijdende VVD'er. Dus niet voor de gewone 'man/vrouw'. Ik kan me niet herinneren dat de VVD iets positief heeft bijgedragen voor deze groep, alleen voor de beter bedeelden onder ons. Denk aan ons zorgstelsel, duur voor de armen, een lachertje voor de rijken, die voorheen particulier verzekerd waren. Dan heb je nog de vlaktax, weer ongunstig voor arme mensen, zeer gunstig voor rijke mensen. Ik was particulier verzekerd en heb een royaal inkomen, maar ik kan het niet verkroppen dat juist de arme mensen relatief de meeste lasten moeten dragen. Het zorgt ervoor dat (kleine) criminaliteit zal toenemen, het geld moet toch ergens vandaan komen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.