Er word gezegd dat Wilders aanzet tot discriminatie en groepsbelediging,maar klopt dit wel?
Toen Wilders nog onbekend was...vonden de mensen,die dat zeggen,dat ze toen niet gediscrimineerd werden?Voor zover ik me kan herinneren werd dat wat nu over Wilders gezegd wordt,ook gezegd over Janmaat en Pimmetje.Dus in hoeverre hebben deze mensen gelijk?
Toegevoegd na 19 uur:
Mij interseseert de uitspraak van de rechters niet,schuldig of onschuldig.Dat is in deze vraag ff onbelangrijk.Ik bedoel alleen...sommige mensen hebben nu eenmaal een afkeer van de islam en hun volgelingen.Hier hebben deze mensen toch Wilders niet voor nodig,egaal wat Wilders zegt?Die hekel hebben sommige toch,dus in hoevere kan men Wilders dit aanrekenen?
Toegevoegd na 1 dag:
Jullie begrijpen de vraag blijkbaar niet.Wie gaven de moslims voor Geert en Pim de schuld,dat ze zo gediscrimineerd werden?Want moslims klagen toch al jaren dat ze gediscrimineerd en beledigd worden...ook voor de tijd van Geert hadden vele mensen een negatieve mening over moslims.Die hadden dat al,voordat Wilders met zijn uitspraken kwam.
Dat is nou net waar de rechtszaak over gaat waar heel Nederland het over heeft, en die vandaag voor onbepaalde tijd is opgeschort. Kom eens uit je holletje!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.