Wat moet je met zo iemand ?
Een kameraad van mij, een doodgoeie gozer en heel erg bijdehand en best wel slim. Heeft gewerkt bij hele goeie instanties en heeft nu geen werk meer. ALLEEN!, als hij gedronken heeft loopt hij iedereen te irriteren tot gevaarlijk aan toe, verkeerde mensen die hij loopt te irriteren, die hem het ZH willen inslaan net zoals vandaag in een café. Als ik er niet bij was geweest, alles goed pratende, had hij nu misschien in het ZH gelegen (lijkt me normaal dat je een kameraad beschermd), en het is gelukkig goed afgelopen.
Als hij nuchter is dan weet hij niet meer wat hij gedaan heeft...begin er langzaam aan genoeg van te krijgen, wat moet je ermee ?
Toegevoegd na 1 minuut:
Feit is dan wel dat hij eigenlijk niets verkeerd doet, maar bepaalde lichaamstaal niet begrijpt/wil begrijpen (als hij dus gedronken heeft)
Toegevoegd na 4 minuten:
Hij zegt eigenlijk gewoon 'eerlijk' (na irritatie) dat niemand hem wat doet. Is toch vrijheid van meningsuiting, maar mensen zijn hier niet van gediend
Toegevoegd na 12 uur:
Ik hoop op nog wat wijze reacties, dan zal ik het als geheel uitprinten en aan hem overhandigen, misschien dat ik hem dan overtuig dat hij steeds te ver gaat.