Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Er zijn helaas nog vele daklozen in dit land, dus ik ga uit van ja!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan tegenwoordig toch ook op je GSM?

Andere antwoorden (13)

Jazeker, de Amish in Amerika. Die rijden ook nog steeds met paard en wagen en zweren alle moderne dingen af, want dat is verderfelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, zowel in de rijke landen als in zeer arme landen, alleen zijn het daar vele malen meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn zat christenen die van de kerk geen tv mogen kijken en ook geen internet hebben (over internet zegt die kerk niks voor zover ik weet, maar er zijn genoeg mensen die nog geen internet hebben).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke stroming is dat dan? De kerk kan niet praten..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kom oorspronkelijk uit Rijssen. De hervormd gereformeerde kerk daar is behoorlijk orthodox. Ik ken daar veel mensen zonder tv en internet. Sommige slimmerds kijken tv via de computer, of, nog hypocrieter, sluiten een computerscherm aan op de tv-kabel en noemen het geen tv. Maar dat terzijde.
Je hoeft niet zo ver te zoeken, naar mensen zonder internet. De bejaardenhuizen zitten er vol mee. En er zijn ook ouderen die geen t.v. hebben, omdat ze het gewoon niet meer kunnen volgen.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Bij een studie uit 2008 blijkt dat zelfs 1,2 miljoen Nederlanders thuis geen internet hebben. Nu twee jaar later zal dat wel al wat minder zijn, maar zullen er nog wel enkele 100 duizenden geen internet hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.226 huishoudens in nederland in 2009
2010: 95% van de huishoudens heeft internet (dus 5% niet)

2010 twee-derde van de huishoudens heeft digitale televisie

en feitelijk is het wel bekend dat er nog mensen zijn zonder tv,

je mag inschatten dat mensen van die 5% huishoudens zonder tv en het kleine percentage zonder internet er een overlap zit van een zeer klein percentage

Toegevoegd na 1 minuut:
ik formuleerde het laatste stukje fout:

je mag inschatten van de 5% huishoudens zonder internet en het kleine percentage zonder tv waarvan men weet dat die er is, er een kleine overlap zit.

Toegevoegd na 5 minuten:
1 % heeft geen tv:
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb geen tv! al 16 jaar niet meer.
geen tijd om te zappen en reclameblokken zo passief..
is echt iets 1970/90 ofzo korte periode dat iedereen voor de buis zat.. nu zitten we er achter..
paard en wagen hebben we ook niet meer..
Ik heb nog verschillende collega,s die helemaal geen internet hebben.
Mensen van boven de 50.
Maar aan de andere kant ook collega,s die er het laatste jaar aan begonnen zijn ondanks hun oudere leeftijd.
Ook velen die gewoon internet hebben,en er eigenlijk niets mee doen.
En er zijn nog mensen in Nederland die helemaal geen tv hebben.
Maar dat zullen er niet veel meer zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, de oud gereformeerden hebben over het algemeen geen tv en geen internet. Dit omdat het niet mag vanwege het geloof. Ik ben zelf ook opgegroeid zonder tv en veel familieleden (inclusief kinderen) hebben er op dit moment nog steeds geen. De tv is een kijkkastje van de wereld zeggen ze, en dat willen ze niet in huis. Evenals internet, de stap is zo klein om de wereld te zien en mee te doen. Allemaal zonde. Overigens is ook radio of niet religieuze muziek taboe.
In alle respect: hun keuze. Als zij zich daar prettig bij voelen, moeten ze dat doen. Ik ben blij dat ik 10 jaar geleden mijn eigen weg ben gegaan en tv kan kijken wanneer ik wil, muziek kan luisteren als ik dat wil en gewoon een computer met internet heb.

Er zijn overigens nog heel erg veel gereformeerden. Vooral op de Veluwe en de kleinere dorpen. Ikzelf heb op scholen gezeten met duizenden leerlingen, allemaal gereformeerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leden van de hervormde kerk in hersteld verband
hebben hier bij ons in de omgeving ook geen tv en internet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb wel een periode gehad dat ik totaal geen tv heb gekeken. Het viel me namelijk op, dat ik de dag erna echt niet meer wist, wat ik had gezien?? Ik had er wel een staan ergens, maar koos ervoor andere dingen te doen. Bijvoorbeeld internet vond ik zoveel fijner, lezen en muziek. Tegenwoordig kijk ik wel weer, maar heel selectief.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker, veel mensen die wonen in de "bible belt" mogen van hun kerk geen tv, radio of internet hebben
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja bijv. mensen die gewend zijn zonder al die spullen maar dat zijn meestal oude mensen en idd mensen die dat niet kunnen betalen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja hoe zal ik het zeggen. Ik heb vanalles tv,radio,dvd speler,maar geen pc met internet. Doe ik allemaal op foon,maar ik kan dan weer niet uitprinten,downloaden etc en das wel lastig. Maar t antwoor is dus ja! Geen pc met internet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dikke plus answers en conan heb ik aangesproken om te gaan wokken,is utrecht niet te ver van jou?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
suus wil je die mee hebben?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Utrecht is goed is niet ver met sneltrein. Suus? Ja tuurlijk joh. En rotomario ??

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding