Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan een vrouw zonder make-up de straat op?

Wat zijn jullie meningen daarover?

Wat kan wel en wat kan niet?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (20)

Tuurlijk. Het liefst puur natuur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja waarom niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jaa natuurlijk!
Ikzelf vind het echt veel mooier als iemand geen of weinig make-up op heeft.
Natuurlijk en je ziet de echte persoon, dus niet iemand verborgen achter make-up.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zolang het niet aanstootgevend is (en ja, dan krijgen we natuurlijk de kwestie 'wat is aanstootgevend') mag iedereen over straat lopen zoals zijn of haar hartje begeert van mij. Ik als kerngezonde 18jarige geniet natuurlijk wel van mooi (dus niet zwaar!) opgemaakte meisjes. Maar da's logisch.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Natuurlijk kan dat! Helemaal geen bewaar tegen les femmes au naturel.

Make-up kan een toegevoegde waarde hebben, mits met mate toegepast. Maar dan nog blijft het uiterlijk vertoon, en 's avonds voor het slapen gaan gaat het er toch weer af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jazeker, dat kunnen ze al duizenden jaren...

Alleen de ene dag niet en de andere dag wel kan wel een tikje te veel zijn voor de sommige intimi...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja hoor, dat kan zeker.
Ik ga altijd zonder make-up de straat op.
Heb vroeger wel eens geëxperimenteerd met make-up, maar vond dat ik dan meer gelijkenissen vertoonde met een clown.
Daarnaast doen die 5 minuten meer slaap 's morgens me meer goed dan een laag plamuur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wat mij betreft kan dat heel goed, ik let er niet eens op eerlijk gezegd. Ik kan me wel voorstellen dat een vrouw zich misschien zelfverzekerder voelt met make-up. Als dat laatste het geval is moet ze het gewoon doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
tuurlijk kan dat moet jij eens opletten, ze doen de deur open en staan buiten, ik heb 6 van de 7 dagen geen make up op, ik heb dan ook niet een bobbeltjes gezicht of acne. ongekamd haar vind ik wel erg.

x
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
kam je je hondje ook als je naar buiten ga met hem?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
haha verry funny.
Als je erg bleek ziet heb je de neiging om elke morgen wat van het potje op je gezicht te smeren voor je naar je werk vertrekt.Ik heb het ook jaren gedaan.Het nadeel is dat als je dan eens een keertje geen make-up op hebt iedereen zegt dat je er zo wit uitziet en of je misschien ziek bent?Bovendien is al die troep niet zo gezond voor je huid. De kunst is de make-up zo aan te brengen dat niemand ziet dat je hem op hebt. Al die mannen die dwepen met naturel zijn de helft van de tijd bedot, daar ben ik zeker van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"Al die mannen die dwepen met naturel zijn de helft van de tijd bedot"
:)
Uiteraard! Ik ken genoeg vrouwen die er prachtig uitzien zonder make-up.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee ,

door make up op te hebben en verzorgingsproducten te gebruiken " stralen " zit een vrouw goed in haar vel.
hier door krijgt in dit geval een vrouw onbewust meer zelf vertrouwen door.

niet alleen dat , ook is het een soort van respect tonen tegenover mensen waarmee je dagelijks contact hebt.
ik bedoel we zitten allemaal niet op een slordig persoon te wachten

iedereen zou eigenlijk verzorgd uit moeten zien .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoewel het oog ook wat wil vind ik dat mensen veel te veel aandacht besteden aan uiterlijk, met name het beoordelen van het uiterlijk van anderen.

Er zijn misschien situaties waarbij je niet ontkomt aan een zekere mate van het dragen van een masker, zoals make-up. Dat mag van mij veranderen, maar totdat het zover is moet dat dan maar.

Over het algemeen vind ik dat er wel wat meer nadruk mag worden gelegd op het natuurlijke uiterlijk van mensen, dus ook minder make-up als het even kan.

We, maar dat geldt ook voor mannen, mogen wel eens wat minder bang zijn voor wie we zijn en hoe we zijn en eruit zien.

Overigens, degenen die graag make-up en dergelijke dragen omdat ze zich daar prettig bij voelen moeten dat vooral niet laten omdat ik er toevallig anders over denk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja dat kan. Ik als man doe dat ook regelmatig, zeg maar gerust altijd. Het is even wennnen maar na een tijdje heb je het onder de knie. Kwestie van veel oefenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
absoluut kan dat!!

Het toont alleen maar aan dat je meer vertrouwen hebt in jezelf...and believe me that's a good thing :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je tegenwoordig het vrouwelijk schoon over straat ziet lopen, ga je, je steeds vaker afvragen wat er nog echt is? Bij sommige vrouwen is de make-up inmiddels smink geworden. Kom je ze s'morgens heel vroeg tegen zonder make-up, dan herken je ze bijna niet. Wat ook vreemd is, dat vrouwen die zich nooit opmaken net zo knap zijn!!! Wie maakt wie nu eigenlijk gek? Als we het nu allemaal eens afschaffen, die make-up, dan zullen we het uiteindelijk niet missen, er zullen dan nog steeds knappe en minder knappe vrouwen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Natuurlijk wel!
Als ze zonder make-up verschrikkelijk lelijk is, dan kijk je gewoon niet. Als ze zich zo lekker voelt, dan doet ze dat gewoon.
Ik zelf voel me meestal zonder 2 vingers poederfoundation onder mijn ogen 'niet wakker' en gewoon niet helemaal af, dus ik ga niet zo vaak de deur uit zonder dat. Maar ik vind wel dat ik zonder kan (maar ik doe het niet ;) )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De allermooiste vrouwen hebben geen make-up, en ze hebben het ook niet nodig. En vreemd genoeg zijn dat ook geen modellen, hebben ze geen uitdagende kleding. Eigenlijk hebben ze helemaal niets speciaals, en zijn ze toch adembenemend. Helaas kom je dat maar eens per kwartaal ofzo tegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jazeker kan dat al vind ik op zijn tijd een geraffineerd aangebracht make up wel mooi.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja echt wel. Al vind ik mezelf mooier met. Ligt ook aan de omstandigheden. Ik vind me altijd wat naakt zonder make-up. Zeggen dat vele vrouwen er zonder vaak mooier uitzien dan met is volgens mij onzin. Ik breng mijn kinderen door weer en wind nar school net als vele andere moeders en ik zie er een hoop waarvan ik weet dat ze er frisser en verzorgder uitzien met. Dus.. zo zijn er ook een hoop die met make up mooier zijn.
Terug naar je vraag.. Een vrouw kan en mag gezien worden zonder, absoluut. Soms is mét mooier, soms zonder. Maar dat maakt niets uit hoe ze zich op straat vertoond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding