Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet je altijd een reactie terug geven als iemand zijn/haar verontschuldigingen aanbied via email ?

Dit gaat over een bestelling bij een amerikaans bedrijf via internet waar wat problemen mee waren.
Heb zo'n 2 weken email contact gehad met de support desk daar en het probleem is nu opgelost.
Ik heb ze met de laatste email netjes bedankt dat ze me zo goed geholpen hebben, maar in de laatste mail bieden ze hun verontschuldigingen aan voor het misverstand.

Moet ik nu weer een nieuwe mail gaan typen om te zeggen dat dat niks geeft, of dat ik hun verontschuldigingen accepteer of iets dergelijks ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Welnee, zij hebben hun excuses aangeboden, alles is opgelost en daarmee is de zaak over en uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee natuurlijk moet je niks doen als het niet volgens je hart gaat. Als je denkt/voelt dat je excuses nodig zijn moet je dat vooral doen. Volg gewoon je eigen gevoel en mening in dit geval.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: