Mag iemand zomaar zonder mijn toestemming op mijn terrein een auto parkeren?
Ik heb voor mijn huis een behoorlijk stuk grond,waar een grasveldje ligt en er omheen is allemaal bestraat.
De bestrating ligt er met een reden,zodat we ieder ons eigen auto kwijt kan en eventueel ook een werk bus van mijn vriend.
Nu wonen we al ruim 7 jaar in ons huis (koophuis) en het komt geregeld (een paar keer per maand) voor dat bezoek van de overbuurman op onze inrit,bestrating hun auto's parkeren.
Nooit is er ook iemand bij ons geweest met de vraag of ze de auto er even mogen parkeren.
Ik vraag de mensen dan ook altijd om hun auto op een andere plek neer te zetten omdat wij geen openbare parkeer gelegenheid zijn (dan word ik ook nog raar aangekeken ook).
Ik zeg er ook bij dat het eigen grond is en ik niet wil dat er iemand niet ongevraagd op mag staan,en nog komt het geregeld voor.
De overbuurman weet dat wij het niet willen hebben,maar toch gebeurt het dus regelmatig.
Ik ben geen moeilijk persoon,maar het gebeurt gewoon ongevraagd,en dat steekt mij.
Als ze de moeite nemen om het even te vragen,en we hebben zelf die ruimte niet nodig ben ik niet moeilijk en mogen ze hun auto daar best neerzetten.
Na al die jaren ben ik er eigenlijk wel erg flauw van geworden,maar wat kan ik hier aan doen?
De buurman weet er immers er al vanaf.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.