Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb iets gekocht en wil het ruilen maar ik ben het bonnetje kwijt.?

Ik heb een puntenslijper gekocht van de hema nou vind ik die kleur niet meer zo mooi en wil het gaan ruilen maar ik ben het bonnetje kwijt is er nog een mogelijkheid dat ik hem kan ruilen?

Toegevoegd na 18 uur:
Ik ben bij de hema geweest en ze zeiden nee maar nou heb ik er een set van gemaakt met een elastomap kaftpapier enz.

Toegevoegd na 18 uur:
Ik ben bij de hema geweest en ze zeiden nee maar nou heb ik er een set van gemaakt met een elastomap kaftpapier enz.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
past het bij elkaar allemaal Seda
en ben je blij met de spulletjes?
inclusief puntenslijper..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha ja hoor

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Als je deze aankoop met je bankpas gepind hebt kan je altijd aantonen dat je je puntenslijper daar gekocht hebt, je bankafschrift dient dan als rechtsgeldig aankoopbewijs.
Als je contant betaald heb moet je liefste glimlach tevoorschijn toveren en hopen dat ze hem willen ruilen ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou zo,n drukte voor een puntenslijper.
het gaat erom dat dat ding functioneert.
Je kunt het proberen,maar als ze weigeren dan heb je pech.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er echt opstaat om de puntenslijper te ruilen, dan kun je via telebankieren het betalingsoverzicht uitprinten en meenemen, als je de puntenslijper gepind hebt.

Heb je niet gepund, kun je altijd nog overleggen met de cassière of hij eventueel toch geruild mag worden. Vaak zit er wel een stickertje op dat de puntenslijper van de HEMA komt. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Je kunt natuurlijk er ook voor kiezen om de puntenslijper gewoon te houden of weg te geven aan een buurmeisje, nichtje, neefje, wat dan ook. Het is maar een puntenslijper. H
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen om de reden dat je de kleur niet meer mooi vindt denk ik toch wel dat je een bonnetje moet hebben om te ruilen. Wanneer een artikel echt ondeugdelijk is dan heb je meer kans om zonder bonnetje te kunnen ruilen en je geld terug te krijgen dan alleen wanneer je de kleur achteraf niet aanstaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je het stickertje er nog op zitten? Dan kan het wellicht.. Maar als je 'm gebruikt hebt zou ik er niet op rekenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het puntenslijpertje gewoon spuiten in de door jou gewenste kleur.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je hebt gepind, staat het geregistreerd in hun computersysteem. Zo heb ik bij de Kwantum ook wel eens iets geruild zonder dat ik nog een bonnetje had. Dat zochten ze gewoon even op en toen kon ik het gewoon ruilen.

Zonder pinnen en zonder bonnetje is wat lastiger, dat kunnen ze makkelijk weigeren, omdat er dan helemaal niets bekend is over waar en wanneer je het hebt gekocht. Maar misschien zijn ze wel zo vriendelijk, gewoon proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een dilemma. Zit je mooi met een puntenslijper in je maag. Koop een nieuwe van de juiste kleur en BEWAAR HET BONNETJE HEEL GOED. Ga terug naar de winkel met je nieuwe bonnetje en je oude puntenslijper. Zoek de afdeling klantenservice en leer de volgende tekst uit je hoofd. Goede morgen mevrouw/mijnheer. Ik heb hier een puntenslijper gekocht maar ik wil hem terugbrengen. Je krijgt dan als antwoord. Heeft u de bon. Ja, alstublieft. Je krijgt dan je Euro 0,45 meteen retour, of was hij nog duurder?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer het gewoon, ja kun je krijgen, nee heb je.
en het is nog geen week geleden toch?
suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding