Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Tot hoe laat kan ik 's avonds stofzuigen ivm de buren?

Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ha, die Annswers;

Daarbij zijn vijf factoren van belang: de gehorigheid van je woning, de geluidsproductie van je stofzuiger, het gehoor van je buren, de hoeveelheid te zuigen stof en de mate waarin je je verveelt. Pas als je die allemaal helder in kaart hebt is hier iets over te zeggen. Bij twijfel echter zou ik na negenen de boel lekker de boel laten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Max. tot een uur of 10.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maximaal tot 2200 uur. Als de buren kleine kinderen hebben, is het verstandig, om nog veel eerder te stoppen met dit huishoudelijk werk.
14 jaar geleden
Dat is afhankelijk van hoe je woont, en hoe je buren zijn. Toen ik op mijn flat woonde heb ik nooit last van enige buren gehad, terwijl de rest dat wel had. En andere uiterste, als je buren niet gelijk naast jouw muur wonen, zullen ze er weinig van horen.

Neem de proef op de som, en doe het, vraag ze dan binnenkort of het ze is opgevallen.

Toegevoegd na 1 minuut:
"zullen ze er weinif van horen" moet zijn "zullen ze er iets van horen"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een beetje algemene regel is toch wel dat je na 22.00 uur niets meer doet wat lawaai maakt.
Kwestie van fatsoen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In principe tot 22:00, maar als ik s`nachts iets laat vallen, een glas of zo, dan is het jammer voor de buren, maar dan pak ik toch even de stofzuiger. Overmacht.

En met buren is het altijd geven en nemen.
Een goede buur is vaak beter dan een verre vriend.
Begrip voor elkaar, en een keertje s`avonds laat stofzuigen hoeft helemaal geen probleem te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals al gezegd is, voor de goede verstandshouding met je buren kun je het beste niet de grens van de wet opzoeken. Maar wettelijk is tot 23 uur een beetje lawaai maken toegestaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad tot 10 uur
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing