Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe gaat een supermarkt om met scheldende klanten?

Vanmiddag was ik in de supermarkt en een man schold de cassière uit het niets Ik zag dat die cassière het door een oortje tegen de collega's zijn die persoon liep snel naar buiten maar ik zag wel dat er twee andere personeelsleden ook naar buiten liepen ze zaten waarschijnlijk de over te praten terwijl die persoon in de buurt was maar ze hebben hem niet aangesproken op zijn gedrag hij heeft dit vier jaar geleden ofzo wel eens eerder gedaan het schijnt ook Ik weet waar je wel zeker dat deze persoon komt er vrijwel dagelijks in die winkel en die cassière en die man liggen elkaar totaal niet

een maand geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Wat supermarktmedewerkers (zullen) doen hangt helemaal af van de situatie: de reden voor het schelden, de duur van het schelden, de ernst van het schelden, de alertheid van het personeel, enzovoort.

In het minst ernstige geval zal er niets worden gedaan, in het ernstigste geval zal de politie worden gewaarschuwd en kan een klant (uiteindelijk) een winkelverbod worden opgelegd. Alles daartussenin kan ook voorkomen.
Antoni
een maand geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing