Ik ben volgensmij medeplichtig aan iemand die een persoon heeft mishandeld alleen ik weet niks help!?
Iemand die ik ken heeft dus een vaag bekende van mij net mishandeld(ik weet niet precies wat hij heeft gedaan) hij vertelde tegen mij dat hij alleen zou praten met diegene en nu appte diegene net dat “hij niet meer kan lopen in ieder geval” en ik maak mij nu echt zorgen want hij begon tegen mij dat ik alles moet verwijderen of zo en dat ik mn simkaart moet breken als ik geen taakstraf wil....help!!! Ben ik nu medeplichtig want ik wist wel dat hij diegene zou “aanspreken” maar dus niet zou mishandelen. En ik weet nu echt niet wat ik moet doen. Want die vaag bekende wilde heel graag met mij afspreken maar we zouden net nieuwe collega’s worden en ik zei tegen hem dat ik dat een beetje raar vind om af te spreken dus en hij wilde dat ik hem ging masseren dus ik dacht ik lok hem en ik zorg dat die bekende van mij hem aanspreekt van “heey joh dit is niet de bedoeling” maar hij heeft hem dus serieus mishandeld en vind het zo erg wat er is gebeurd. En nu net werd ik telkens anoniem gebeld maar die neem ik nooit op. Nu al helemaal niet omdat ik bang ben...kan iemand mij helpen. Ben ik medeplichtig of kan ik een straf krijgen of geen idee want dit is mij nog nooit overkomen namelijk!!!!
Waarom heb je zelf niet gewoon gezegd : Nee, ik wil niet afspreken, Nee, ik wil niet masseren!
A. Iemand een collega valt jou lastig, jij geeft steeds aan dat je daar niet van gediend bent.
B. Je vraagt aan een vriend of deze aan wil geven dat je dit niet meer wil
C. Ipv te praten slaat de vriend de collega neer.
D. Nu begint de vriend jou te intimideren door te zeggen dat je alle bewijs van jullie gesprekken moet verwijderen Verwijder niks. Als in die berichten staat dat je enkel wil dat die vriend even gaat praten dan is er niks aan de hand. Jij kon niet weten dat de vriend ging doen wat hij ging doen. "dus ik dacht ik lok hem"
Dat klinkt overigens wel vreemd. Wat lok je hem? SIMkaarten knippen zorgt er niet voor dat je berichten verdwijnen overigens...
overigens sim kaarten doormidden knippen lost niet veel op.
0800-7000
https://slachtofferwijzer.nl/organisatie/meld-misdaad-anoniem/?gclid=CjwKCAiAhJTyBRAvEiwAln2qBzKdlTrS3kDAaIg_Qw1VAf1h7cbCzhYXvyCCqFCoAW5VYNC23Gq5jRoCNrgQAvD_BwE
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.