Wat valt te doen als een uitvaartverzorger niet bereikbaar is?
Mijn familielid is gekozen voor een uitvaartverzorger die niet bereikbaar is op feestdagen. Wat valt te doen als mijn familielid thuis overlijdt tijdens feestdagen? Een rottend lijk thuis lijkt me geen goede optie.
Degene van dienst komt dan naar je toe, na het telefoontje om het overlijden te melden.
Zou deze uitvaartverzorger geen telefoonnummer hebben dat elk moment gebeld kan worden, zou ik toch even contact opnemen en vragen hoe zij dit normaal gesproken oplossen. https://www.google.com/search?q=uitvaartbedrijf+altijd+berijkbaar&oq=uitvaartbedrijf+altijd+berijkbaar+&aqs=chrome..69i57j33l2.11175j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Lees deze Google pagina eens, gezocht op **uitvaartbedrijf altijd bereikbaar**
Je bent niet verplicht in zee te gaan bij degene waarbij de verzekering loopt..
De wel altijd bereikbare uitvaartverzorger kan de gehele uitvaart verzorgen; het financiele gedeelte regelt hij/zij t.z.t. met degene waarbij je bent verzekerd.
Overigens ben je nooit verplicht de uitvaart te laten verzorgen door degene bij wie de verzekering loopt. De uitvaartverzekering is meer een kwestie van klantenbinding.
.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.