Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In de geschiedenis hebben belangrijke personen iets bijgedragen aan de wereld. Wie zou dat nu kunnen?

een persoon die nu midden in de wereld staat of komt te staan en dezelfde potentie heeft als bijvoorbeeld Martin Luther King, Kennedy, Watt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Dat is het leuke. Dat zou iedereen kunnen zijn. Veel van deze mensen zijn opgegroeid als zeer onzichtbare personen. Zoals de leraren van Albert Einstein wel gezegd hebben: 'Hij was in de klas nooit een bijzonder sterke leerling.'

Je merkt op een bepaald moment dat iemand iets belangrijks doet. Zoals de verkiezing van Obama; Dat was een moment waarin echt blijkt dat er in de VS dingen verandert zijn. Wellicht gaat hij de geschiedenis in als de persoon die de VS in een andere richting gestuurd heeft. Je weet het pas achteraf, of op het moment dat er echt een verschuiving plaats vind. Mara niet vantevoren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Verander de wereld, begin bij jezelf.

Als je moet wachten tot je soortgelijke potentie hebt als King, Kennedy of Watt, kun je snel teleurgesteld raken. Kijken naar de mogelijkheden die je nu hebt en hoe je die kunt inzetten in de wereld waarin je nu leeft, dat heeft volgens mij meer effect. En als je daar vanuit gaat, kun je uitgroeien tot...

Okee, je komt dan misschien niet in een geschiedenisboekje, maar moet dat dan om jezelf 'belangrijk' of 'onsterfelijk' te maken?

En welke personen van nu straks in een geschiedenisboekje staan, ja dat is volgens mij een beetje koffiedik kijken. Of je moet veel waarde hechten aan het eigenwijze geneuzel van mensen als Johan Kruif...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vermoet(hoop) obama? maar denk als ie te geke dingen veranderd krijgt ie vast ook een kogel
en dan heben we balkenende nog sorry moest er er
even bij

Toegevoegd na 3 minuten:
ik vind trouwens dat bill gates er 1 is die in het rijdje hoort
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: