wat kan je het beste doen tegen de geluidsoverlast die een buur veroorzaakt (hvo woning)?
het is een studenten flat.de woningen zijn 1 kamer met keuken douche etc.
nu is het zo dat er ook hvo woningen tussen zitten(huis voor onbehuisden).
bijv om 4:30 in de nacht begint keiharde muziek vervolgens gaat dit non stop door. het uitnodigen van andere zwervers, overmatig alcohol gebruik en drugs.
geen reactie wanneer andere buren klagen.
en had de woningbouw vereniging dit niet mij van te voren moeten vertellen?(mbt die hvo woningen.)
ik sta op dit moment op het punt om die gasten te vermoorden. weet iemand wat je in vredenaam hier tegen kan doen?
normaal kan ik veel hebben maar dit is zeer extreem.(ben overigens niet de enige die hier over klaagt)
allereerst bedankt voor jullie hulp (snelle reacties e.d.)
een aantal andere buren en ik hebben hier veel aan.
door bijna alle suggesties hier uit te voeren is het zowat doodstil opeens. wat we ook nog hebben gedaan is uitgevogeld via hvo zelf wie de overlastgever zijn begeleider was en wanneer deze langskomt. vervolgens
hem opgewacht en bijna alle maatregelen ook aan hem voorgelegd die we hebben genomen.
het voordeel is natuurlijk wel dat wij met meerdere mensen zijn en daardoor onze klachten dan ook serieus werden genomen.
kan helaas maar 1 goed antwoord kiezen. dus mijn excuses wanneer je vind dat jou antwoord beter is.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.