Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je winnaar bent bent van een loterij , krijg je dan een cameraploeg voor je deur of vraagt men dat vooraf om te mogen filmen ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.3K
bamibal
6 jaar geleden
Dat verschilt per loterij. Bij sommige loterijen heb je door deelname al akkoord gegeven voor promotionele medewerking. Maar bij de staatsloterij blijf je anoniem, als je dat wilt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Er zijn loterijen die een cameraploeg sturen om de verrassing te filmen, maar dat wil niet zeggen dat jij (als winnaar) uitzending van de beelden niet mag verbieden.
(Lees meer...)
6 jaar geleden
Als je bij het kopen al met de voorwaarde instemt dat het gefilmd mag worden, zullen ze komen filmen. maar onverwacht is dat volgens mij niet.
De loterij wil graag leuke filmpjes, en dat het er allemaal mooi opstaat.
Verder kijken de meesten die de deur openen voor Gaston (om maar een voorbeeld te noemen) niet echt verbaasd, en staat er nooit iemand tot haar ellebogen in het sop om de ramen te zemen, is nooit aan het stofzuigen of zit onder het stof van het opruimen van de schuur, of door andere vuile karweitjes En statistisch zou dat toch wel een keer moeten gebeuren.
Dus volgens mij word je echt wel gewaarschuwd
(Lees meer...)
6 jaar geleden
Je krijgt in het geval de postcode loterij een telefoontje met het verzoek thuis te blijven. Ik neem aan dat andere loterijen die met camera's werken dat ook doen.

Als reden wordt gegeven dat je een prijs hebt gewonnen en er (mogelijk) een cameraploeg langs komt.

De producenten zijn er dan redelijk zeker van dat ze de winnaar thuis treffen, maar de verrassing hoe groot de prijs is, die kan nog steeds gefilmd worden.
(Lees meer...)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding