Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je het beste je uiterlijk vermommen?

Een relatie is vorig jaar met iemand stuk gegaan. Hij woont binnenkort in dezelfde stad als waar ik ook woon. Ik ben echt behoorlijk bang om hem tegen te komen.
Hoe kan ik mij zo onherkenbaar mogelijk maken, zodat hij mij niet herkend?

Ik weet dat dit een beetje weird klinkt, maar is echt een serieuze vraag

Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Laat een flinke baard staan (of scheer hem juist af).
Als je dun bent: draag oversized kleren.
verf je haren.
Doe aan body building. Ga op dansen of judo of karate, iets waardoor je manier van bewegen verandert, je lichaamshouding.
Heb je lenzen? Misschien kun je gekleurde lenzen nemen.
Heb je een bril? Neem een heel ander type bril: een forse.
Als de zon even schijnt kun je mooi een zonnebril opdoen.
Probeer zoveel mogelijk in de schaduw te lopen.
Met een petje kun je jezelf goed bedekken. Eventueel kun je er ook haar aan vastmaken van een heel andere kleur en samenstelling dan je eigen haar.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zorg dat je aankomt of juist afvalt, vooral in je gezicht kan dat uitmaken, maar ook dat je van slank naar stevig verandert.

Je gezicht verandert door gewicht, maar als je dus een korte coupe hebt , laat groeien dat haar of een pruik en laat je snor staan, of neem een plaksnor.

Kijk je mensen altijd recht aan, jouw manier/houding, doe dat niet meer, kijk voortaan naar de grond, vermijd het om iemand in het gezicht te kijken, kijk langs de mensen heen naar iets dat niemand ziet, beetje wezenloos kijken.

Je hele 'appearance'/identiteit (?) moet je veranderen.
Ben je een keurige man , in het pak clean shaven? hoppa verander in een shabby type, geen keurige gepoetste leren schoenen meer met maatpak, maar een oude spijkerbroek met vlekken en slobbertrui of 3 lagen (t-shirt/overhemd/trui) met jas of jack. Hoofddeksel, muts.. komt goed uit nu in de winter, maar houdt dat ook vol, geeft echt een andere indruk > onherkenbaar. Gaat het toch om?

Oh en niette vergeten: je phone... koop een goedkoop mobieltje wat ze niet van je kennen en gebruik dat niet, ja af en toe, maar leef niet met die mobiel in je hand, of als je dat nooit deed, misschien weer wel:)

Probeer niet op te vallen, ook al deed je dat vroeger ook niet, dat moet je zeker niet doen opvallen. Je moet proberen bij het straatbeeld te horen, dus niet opvallen!

Succes!

Nog iets, een kleinigheid... heb je sieraden? horloge ring? .....ander (goedkoop) horloge en andere of liever geen ring, dat valt juist op.

Toegevoegd na 41 minuten:
Ik vergat nog de bril, heb je er eentje? ander montuur of beter geen, neem contactlenzen.
Was je vroeger altijd op de fiets onderweg, neem nu de bus, of ga lopen. Weer een kleinigheid, dat linkt iemand niet aan jou en daar gaat het om
Al die toch kleine dingen maken een andere man van je. maar het is een combinatie. Vergeet je iets, bv je schoenen, kan dat je zo maar verraden., dus wees secuur, denk na.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing