Is het raar om niet van feesten te houden als jongvolwassenen?
Ik vroeg mij af of het als raar wordt gezien om als jongvolwassenen niet van clubs/feesten te houden. Ik heb onlangs mijn introductie gevolgd aan een grote universiteit - en de hele week werd gevuld met de ene feest naar de andere. Nu ben ik geen onsociaal persoon, en kan ik mij goed redden op de dansvloer. Toch heb ik mij echt met heel veel tegenzin naar alle clubs moeten slepen, ik heb er echt totaal geen plezier in. Mijn grootste irritatiepunt is dat je geen gesprek meer kan voeren door de harde muziek. Bovendien is iedereen zó lam dat ook als de muziek wat zachter staat, er niks meer mogelijk is. Iedereen danst maar wat af, zonder dat er iets gebeurd. Geen act, geen gesprek, geen inhoud..
De mensen om mij heen daarentegen leken de tijd van hun leven te hebben. Iedereen had het er over hoe leuk het wel niet was en mijn mentoren verwachten ook echt van mij dat ik naar alle feesten zou komen.
Kun je wel een leuke studententijd hebben als je hier helemaal niks aan vindt? Zoals ik al zei, ik wil juist mensen opzoeken maar gewoon niet op deze manier. Is dat raar voor iemand van mijn leeftijd? Ik wil niet als saai worden aangezien.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.