kun je met een koepel met zuurstof op mars leven?
ik weet hoe we het kunne maar kan dit ook echt als we nu op mars een grote koepel plaatsen ven de straal 1 km een dan nog een ander schip sturen eigenlijk tegelijk maar dat dat schiep de twee stoffen mee draagt om zuurstof te maken een nog een ander schip met wel 1000 bomen dan laten we de twee stoffen vrij in de koepel plus zuursof dan worden de bomen geplant een nor maar zullen de bomen overdag 25 percent zuurstof nemen een s'nachts 75 percent terug geven als dan de mens zonder helm in die koepel blijft staan dan zou boom een men op mars kunne leven een da in de loop van jaren kunne we meer koepels sturen een het zelfde daar ook doen een misging ook glazen koepels een na ongeveer 5 eeuwen zouden we als we willen de helft van mars met die koepel bevolkt krijgen maar als we 100 percent hebben zouden we in feiten alle koepels weg kunne nemen een dan zal er op dat moment genoeg zuurstof zijn om dat de zuurstof niet weg kan of kan het dat toch na dat je dit heb gelezen weet je hoe ik de mensheid over het hele universum wil brengen maar ik heb nog een vraag KAN DIT WEL ????
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.