Waarom worden zulke zaken niet opgelost ?
Ik woon in een flat , onder ons woont een marokaans gezin met 7 kinderen , terwijl deze flaten maar 2 slaapkamers hebben, maar waar het om gaat , ik word niet goed van hun, ze maken lawaai zo erg dat zelfs mijn hond onrustig van word, en ik kan nooit uitslapen door herrie, ik ben paar keer bij hun geweest dan beloven ze van alles, heb ik 1 dag rust , en ja hoor daar gaan ze weer, ik heb de wooninbouw gebeld , die zouden hun per brief benaderen , ook dat helpt niet, wij willen heel graag verhuizen maar wij hebben koopwoning , en dat gaat echt niet zo makelijk , ik word er niet goed van, weet iemand een ander oplossing. Alvast bedankt
Toegevoegd na 1 dag:
Het gaat niet alleen om het lawaai , waar ik niet van kan rustig tv kijken , of uit slapen in het weekend , het gaat ook over restjes eten gooien van balkon op het grasveld wat ratten veroorzaakt , en de portiek is smerige , die kinderen spugen op de trap laten rotzooi achter hun . Fiesten voor mijn kleder dat ik niet naar binnen kan, altijd de voor deur open laten staan terwijl duidelijk opstaat deur sluiten aub, en hier hebben ook anderen buren over gehad met de vve , maar ja wat doen Ze brieven sturen, wat niets opleverd
boze kinderen
Luide muziek
Schreeuwende ouders
Anders?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.