Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er ook jongens die in de vrouwelijke geslachtsrol leven en ook zo kleden etc, maar zich niet laten opereren en geen hormonen gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Hey hallo,

Ja die zijn er wel hoor. Maar naar mijn mening zijn dit geen travestieten zoals hieronder word beweerd. Een travestiet is namelijk iemand die zich maar af en toe als een vrouw kleed en hier komen vaak seksuele gevoelens bij kijken. Wat jij bedoeld is denk ik of je een transseksueel kan zijn, zonder een operatie te hoeven ondergaan wanneer je een man bent? Nou dit kan wel hoor, er zijn veel transseksuelen die bijvoorbeeld het geld niet hebben voor een operatie, of het gewoon een te enge grote stap vinden, met hierbij ook risico's voor de gezondheid. Wat er ook nog bestaat zijn mannen die zich als vrouw kleden in het dagelijks leven, als de uiting van een spelletje in de SM. Waarin bijvoorbeeld de vrouwelijke meesteres eist dat haar man elke dag vrouwenkleding draagt. Ik hoop dat ik je vraag heb beantwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Jazeker, travestieten.
11 jaar geleden
een ander alternatief woord;
Iemand die zo door het leven gaat wordt ook wel een 'crossdresser' genoemd.

Deze term wordt liever gebruikt door deze mensen omdat travestie vaak met seksuele uitingen te maken heeft, en bij een crossdresser hoeft dit niet per sé het geval te zijn

http://nl.wikipedia.org/wiki/Crossdressing
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing