Wordt er een misplaatst niveau toegekend aan humor wanneer het in de krant staat?
Mufasa (126)ik vind dat de moderator de cynische grappen niet zo serieus moet nemen en gewoon moet laten staan, niks mis mee om af en toe te lachen tijdens het vergaren van al die wijsheid
Mufasa als ik zeg dat ik vroeg in het seizoen naar salou ga omdat de kutjes dan nog nauw zijn, dan is dat in mijn ogen overduidelijk een grap. Eens te meer omdat ik verwijs naar het stripje van fokke en sukke waarin de grap wordt gemaakt.
Anne Dat is niet echt een cynische grap te noemen en erg misplaatst. Er zijn in totaal 5 klachten binnengekomen op dat antwoord. Grappen laten we sporadisch toe maar je moet door hebben dat dit soort grappen echt niet toelaatbaar zijn! 1. deze site is bedoeld voor het verhogen van het algemeen kennis niveau niet de plek voor onzinnige antwoorden. Mensen verwachten hier serieuze antwoorden.
2. Dat antwoord kunnen sommige mensen als beledigend opvatten. Misschien vond jij dat antwoord grappig maar het feit dat er zoveel klachten over binnen kwamen gaf wel aan dat niet iedereen dat vond.
Je reactie is toegevoegd!
Mufasa ik kan je ook 5 mensen noemen die het wel grappig vonden, dus het aantal van 5 wil niet zoveel zeggen.
1. waarom zou humor geen onderdeel van algemene kennis zijn?
2. de grap was gepubliceerd in de volkskrant, heeft het misschien iets met vertekend perspectief te maken dat het dan ineens wel kan? of heeft de volkskrant ook zoveel klachten ontvangen? Ik ga het voorleggen aan het publiek…..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.