Hoe kleur ik de wereld een beetje mooier?
" Anne de wereld is niet mooi, maar jij kunt haar een beetje mooier kleuren"
Herman van Veen
Mijn kinderen zijn inmiddels volwassen. Daarmee is voor mij de financiële noodzaak om te werken ( studie kids etc) deels weggevallen. Ik ben dus onlangs parttime gaan werken en ik merk dat ik daar verdraaide lui van wordt.. niks mis mee, voor even.. maar ik zou m'n vrije tijd best wat zinvoller willen en kunnen besteden. Hoe zou ik het best de wereld van de mensen om mij heen, en daarmee dus indirect ook van mijzelf, wat mooier kunnen kleuren? En dan denk ik aan iets in de richting van vrijwilligers werk...maar er is zoooveel op dat gebied.. En misschien zijn er nog wel 100 andere manieren te bedenken? Wie heeft voor mij, en misschien wel voor andere GV leden, een leuk idee, tips, plan, of wil zijn/ haar eigen ervaringen met me delen?
Alvast hartstikke bedankt!
Gee
Toegevoegd na 4 dagen:
Bedankt voor jullie leuke, lieve, grappige en soms heel originele reacties. ERG moeilijk om een keuze te maken! Ik ga nog deze week m'n eerste schreden op het vrijwilligerspad zetten. Daarbij heb ik me vooral de tip van itsme ter harte genomen " Doen waar je goed in bent" Daarom haar reactie als beste antwoord.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.