Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Aangerand, zal ik aangifte doen?

Ik had een fotoshoot met een nieuwe fotograaf 1op1 en hij vond mij al heel erg sexy maar na een tijdje heeft hij mijn prive plekken af en toe aangeraakt. Hij deed alsof het perongeluk ging maar toen ik hem er op wees zei hij "Sorry je bent gewoon zo sexy ik kon mij niet inhouden'' Nou heb ik echt haat voor deze fotograaf en zou ik hem het liefste aanklagen maar ik ben bang want deze fotograaf heeft mijn adres en ik ben bang dat die mij komt bezoeken. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Zelf zou ik wel aangifte doen, want hij wegkomt met zo'n daad bij jouw dan gaat hij dat ook bij een ander doen. Misschien dat die persoon nog slechter af is.
Ik zou eerst naar de politie gaan en hen vragen of het verstandig is om aangifte te doen. Zij kunnen je meestal goed adviseren hierin. Ook is er dan al een melding geweest die in de toekomst van pas kan komen.

Je kan ook contact opnemen met slachtofferhulp om hier informatie te vragen.

In de link staat hoe je contact met hen kan opnemen.
Sterkte en niet bang zijn.
11 jaar geleden
Je moet altijd aangifte doen! Als je geen aangifte doet, kunnen ze niets tegen deze viezerik beginnen. Als hij later weer iemand aanrandt en dat meisje besluit ook aangifte te doen, is de kans groter dat de politie ermee aan de slag gaat als er al eerder aangifte tegen hem is gedaan. Aangifte kun je online doen en of bij het politiebureau in de buurt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Persoonlijk zou ik geen aangifte doen maar kordater optreden tegenover deze fotograaf. En in jouw geval is kordater optreden: Wegblijven!

Jij bent de baas over jouw lijf en als jij je niet kordaat weg trekt als zich iets voordoet wat jij niet wil dan geef Jij de verkeerde signalen aan die ander.