Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Waarschijnlijk omdat de hoeden speciaal voor haar worden gemaakt. Dat betekent dus dat ze worden afgemeten op haar hoofd en de kleurstellingen worden gekozen zodat ze passen bij haar huidskleur, haarkleur en kledingstijl.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

ik denk niet dat dat zo is, maar wij zijn een beetje murw geraakt na zoveel decennia hoeden ;)
15 jaar geleden
Hoe zou dat komen denk jij?
Heb je wel eens goed naar haar kapsel gekeken...uiteraard dat een hoed haar goed staat...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb haar nog nooit met een jagershoedje gezien, zou dat ook staan?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind dan onze vorstin er inderdaad vaak heel goed en netjes uitziet. Maar of iedere hoed haar siert; is natuurlijk een kwestie van smaak :-).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De hoeden worden speciaal voor haar gemaakt. Ze wil nl, dat ook de achterkant van haar hoeden het bekijken waard is, zodat mensen ook iets fraais hebben om naar te kijken als ze haar op haar rug zien. Ze heeft speciale hoedenmakers, die haar hoeden ontwerpen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind die hoeden van haar en anderen vaak belachelijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geloof ik niets van. Zij heeft altijd hetzelfde type hoed. Vooral duur (..) strak en breed. Dat moet de aandacht van die oude, bolle, rimpelige en chagrijnige bakkes verdoezelen en opkrikken.
Zet haar een confectiehoed op (als die al past op de vastgespoten haarhelm) en zie meteen het verschil.
Bedenk meteen dat u lekker meebetaald aan haar 'dure sier'..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing