Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik op de verloren/gevonden website van gemeentes ook zoeken naar verloren objecten?

Vandaag heb ik een sierraad gevonden op straat en toen ik ging googelen wat ik daar tegenwoordig mee moet doen kwam ik via mijn gemeente op de website: https://www.verlorenofgevonden.nl/

Ik heb keurig alles ingevuld maar ik wilde eigenlijk kijken of iemand het ook als verloren heeft opgegeven maar ik kom er niet uit. Is dat niet mogelijk of doe ik iets fout?

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb alles ingevuld maar ik kom mijn eigen gegevens niet tegen als ik doe alsof ik degene bent die het verloren is. Degene die het echt verloren is kan dus mijn gegevens niet vinden.

Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Het blijkt dat gemeenten zijn aangesloten bij die site,ook stond er dat gevonden of verloren voorwerpen zo snel mogelijk op de site geplaatst worden en aangezien het zaterdag geen werkdag was,zal dit denk ik pas vanaf maandag gebeuren,maar dan begrijp ik nog niet dat particulieren dit kunnen melden op die site of het moet via de gemeente gaan en pas na goedkeuring geplaatst worden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het goed is registreert jouw gemeente verloren en gevonden voorwerpen. De website verlorenengevonden.nl stuurt een e-mail naar de gemeente waar het voorwerp gevonden is en die zal het gevonden voorwerp registreren en kijken of het als verloren gemeld is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing