wat te doe tegen uitschelden door Buurvrouw
De buurvrouw heeft een hekel aan buitenlanders. als er buitelandse kinderen langs lopen scheld ze die uit.
De politie is hier al eens voor aan haar deur geweest.
Nu scheld de buurvrouw heel erg vaak mijn zoon uit omdat hij met hun speeld. Dat mag hij niet van haar.
nu is hij een kanker nikker neuker, of een kanker turken ziekte. het is zo erg dat hij niet meer bij haar voor de deur langs durft o naar huis te gaan.
mijn zoon is 10 jaar oud. Wat kan ik en wat moet ik hier aan doen.
al vast vriendelijk bedankt voor uw antwoord
Ik denk eerder dat ze er geen raad mee weet omdat niemand haar ooit leerde dat buitenlanders in wezen een zelfde Liefdevolle samenleving nastreven als iedereen.
En geef toe, de publieke media helpt de mensen niet consequent om een andere kijk te krijgen op de diverse culturen.
Er worden meer negatief klinkende berichten de ether in gestuurd dan positieve en als niemand die buurvrouw daadwerkelijk andere voorbeelden geeft dan gaat ze die kanalen geloven die het vaakst en het hardst hun zogenaamde waarheid verkondigen. Het is dus aan jullie om daadwerkelijk aan te tonen dat jullie anders zijn dan vele mediaberichten haar hebben doen geloven. En ja, dat zal tijd en inspanningen vergen maar jullie zullen er allemaal wel bij varen als jullie oprechte intenties tot verbetering kunnen activeren, dat weet ik zeker.
Hoe oprechter jullie hier zelf mee omgaan des te sneller je gewenste resultaten zal boeken. Verhuizen of klachten neerleggen is geen optie tot beterschap, integendeel.
Onze ware intenties nemen we overal mee en van zodra die verstoken zijn van oprechte intenties van Liefde dan trekken we onvermijdelijk weer onheil aan. Ooit schreef ik aan een scheldende buurvrouw het volgende:
'Ook als je roept en tiert Hou ik nog steeds van Jou'
ik gaf er haar een knuffelbeer met een hartje bij en de verbazing was compleet.
Ik meende op dat moment ook écht wat ik schreef en het heeft mij geïnspireerd om zulk soort reacties vaker te geven.
Het heeft mijn leven een onbetaalbare aangename wending gegeven. En dat is wat ik ook jou en iedereen wens! Denk hier maar eens meer dan één keer over na terwijl je geniet van de + die ik je geef voor deze inspirerende vraag ;-) Fijne dag nog!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.