Waar kan ik de naam van mijn 'aanrijder' vinden?
Toen ik 14 was (twee jaar geleden), ben ik aangereden door een vrouw. Ik was een 20 tal minuten onder mijn bewustzijn, en die tijd is die vrouw bij me gebleven. Toen ik naar het ziekenhuis werd gebracht met de ambulance, hebben ze röntgenfoto's getrokken. Ik had een zware hersenschudding, maar ik had niets gebroken. Alles oké dus, van die vrouw heb ik nooit iets teruggehoord. Een jaar later pas ontdek ik, dankzij de assistent van orthopedist, dat zowel mijn staartbeentje 90° was gebogen vanonder en mijn meniscus misvormd is. Mijn dokter zelf geloofde me eerst niet toen ik zei: ''Het voelt alsof ik doodga wanneer ik loop.'' De MRI scans en de operatie kostten wel wat en ik vind dat mijn aanrijdster dat wel mag weten. Kan het zijn dat haar naam ergens staat opgeschreven? Ikzelf zou het niet weten, ik was even in een andere wereld het uur na het ongeval.
Mijn advies: laat deze mevrouw (klinkt beter als 'mijn aanrijster') voor wat het is. Als het voelt alsof je dood gaat als je loopt, kun je je energie beter daar op richten.
Misschien ook psygisch hulp vragen. (Tegen die wrok gevoelens...)
Als mensen altijd zo zouden reageren zou ik er bijna begrip voor hebben dat ze door rijden....
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.