Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke uitnodigingen voor een feest ontvangen mensen het liefst?

trouwerij, vrijgezellen feestje, geboorten feestje, high tea, etc

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

High tea en dan het liefst midden in de zomer in een Engelse tuin met de geur van rozen om me heen.\

Krijg meteen zin in de zomer :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Een uitnodiging van een notaris om een fortuin te gaan erven van een verre oom...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk een uitnodiging van een bruiloft.

Toegevoegd na 2 minuten:
Of een uitnodiging van degene waar je verliefd op bent, dat heerlijke gevoel van die vlinders in je buik. Daar kan ook maar weinig tegenop.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou kiezen voor een trouwerij of een heerlijke High Tea.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mensen vinden een trouwerij het leukst
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wij geven in de zomer vaak een bbq-feest. Dat is altijd erg populair. Ook vind ik het gezellig om met vrienden een avondje af te spreken en samen te dineren. Dat zijn de leukste feestjes.
De meeste mensen voelen zich toch wat onrustig voordat ze naar een feestje met veel mensen toe moeten. Soms zijn die feestjes erg gezellig en soms valt het tegen. Vaak ook moeilijk voor mensen zonder partner.
Doe mij dan maar een intiemer feestje met minder personen, zoals een etentje of zo.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In ieder geval een feestje buiten. Barbecue of gewoon een tuinfeest is het leukste.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik mag kiezen, dan maar een High Tea.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zelf heb ik het niet op feestjes en hoe meer (onbekende) mensen er zijn, des te liever ik thuis blijf.

Als ik dan toch moet kiezen, kies ik voor een high tea of etentje in klein en prettig gezelschap.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing