Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de ANWB peiling niet erg subjectief, daar alleen automobilisten gebruik mogen maken van dit "referendum".?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Jazeker! Het moet niet gekker worden.
Een belangenvereniging die de dienst gaat uitmaken.
En als de leden van Natuurmonumenten niet willen dat er ergens een brug/tunnel/viaduct komt, kunnen ze dat dan ook tegenhouden?
Volgens mij geeft de minister op deze wijze zijn baan uit handen.
Dan zouden we het kabinet en het parlement wel op kunnen heffen.

Ik denk dat ie zeer binnenkort op zijn uitspraak terug zal moeten komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het moet niet gekker worden, maar het is al jaren zo gek. Ik denk precies hetzelfde over de onevenredige invloed van de vakbonden.

Andere antwoorden (2)

De ANWB is gewoon een instantie die graag dit beleid wil voorleggen aan hun achterban.
Zij zijn namelijk de zegsmannen van die achterban. Net zoals een FNV is voor werknemers. Of Rover voor treinreizigers.

Het is aan het kabinet om te beslissen of ze WILLEN luisteren naar een instantie als het ANWB.

Laat dan maar een bejaarden instantie ook zo een referendum houden. En breng de uitslag hiervan ook maar naar het kabinet.
Je kan ook een handtekeningen actie houden. Dat is in feit hetzelfde.

Dat het ANWB nu wat eenvoudiger gehoord wordt, is doordat het ANWB een grote groep van het volk representeert. Het lijkt me dat het kabinet de beleidsmakers van het volk zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja maar gezinnen die een keurige auto hebben hebben garantie bij de dealer en dus geen anwb nodig. Mensen die een gezin hebben met twee auto's hebben maar één persoon met een anwb lidmaatschap. Dus hoe representatief is de ANWB dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap je punten. Maar daar kan de ANWB toch niets aan doen. Die kijkt alleen bij zijn eigen achterban. Dit ligt bij het kabinet. Die zou dan verder moeten gaan kijken.
paulus811
14 jaar geleden
Ik vind het niet redelijk, want ik ben geen ANWB lid en zou dus niets te vertellen hebben? Moet ik nu lid worden van een commerciële club die jassen, tassen en oorwarmers verkoopt voordat het kabinet iets met mijn standpunt gaat doen? Nederland is helemaal gek geworden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Paulus, je bent boos op het kabinet. Dat is prima hoor.
De ANWB houdt, voor zover ik weet, dit onderzoek niet omdat bijvoorbeeld minister Eurlings daar naar gevraagd heeft.

Zij waren sowieso al van plan om deze vraag aan hun leden voor te stellen om zo te kijken wat de reactie is en misschien DAARNA actie te ondernemen.

Minister Eurlings is waarschijnlijk dit onderzoek ter oren gekomen en heeft er daarna zulke grote beslissingen van af laten hangen.

Daar heeft de ANWB niks mee te maken.

Toegevoegd na 1 minuut:
en "dat alleen automobilisten gebruik mogen maken van dit 'referendum'".... uhm tjah, de beslissing gaat toch ook over de automobilist.... wat heeft het nou voor zin om het mensen te vragen die geen auto hebben/niet in een auto rijden?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: