Leven in vrijheid, kan dit nog?
Is het nog mogelijk om te leven als vroeger in een houten huis, bij het huis een put en een tuin om voedsel te verbouwen en dieren te houden. (uiteraard is het huis en grond betaald met eigen geld)
Zonder dat je rekening hoeft te houden met bv de belastingdienst, verzekeringen e.d
- Je gaat dood.
- Je betaalt belasting.
Dan ben je helemaal vrij om van je ellende met volle teugen te genieten.
tot...
je beseft dat jijzelf de oorzaak van je eigen bevangen gevoelens en dito ervaringen bent. De meest eenvoudige manier en tegelijk een zeer efficiënte manier om jezelf te bevrijden van belemmerende gedachten en emoties is waanzinnig veel Glimlachen en bewust consequent constructief denken. Wat inhoudt dat je er van uitgaat dat Universeel gezien alls perfect verloopt en dat alles, tot in het kleinste detail, een constructieve reden van bestaan heeft. Ik begrijp héél goed hoe jij je voelt want ooit bevond ook ik me in een gelijkaardige situatie.
Sinds ik bewust leef naar de eenvoudige win-win basisregels die ik anderen van harte aanbeveel voel ik me vrijer dan ooit en verloopt mijn leven veel vlotter dan ooit. Leer uiterst tevreden te zijn met de ontelbare kansen en middelen die je reeds binnen jouw bereik hebt en benut élk moment om spelenderwijs Vreugde te scheppen in jouw leven en dat van anderen.
Ik garandeer jou een gigantische verandering in jezelf als je hier elke dag opnieuw bewust Glimlachend mee aan de slag gaat.
Geen enkel ander gratis én natuurlijk hulpmiddel werkt zo bevrijdend als Glimlach Energie! Liefs, Succes en Mega Big Smile van me
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.