Kan het dat mensen hun indruk en beeld van iemand herzien of gebeurt dat eigenlijk nauwelijks,ik zou het wel kunnen ,maar hoe zit dat met anderen?
Kan het dat mensen hun eerste indruk van iemand wijzigen als ze al een beeld van iemand gevormd hebben?Ik heb denk ik bij bepaalde mensen die ik nog maar recentelijk ken een negatief beeld opgewekt omdat ik helaas en dat was een fout heb gezegd dat ik de lokale krant was dat ik mee als ik een roddel hoorde dat overal ging verspreiden en dat ik goed ruzie kon steuken maar dat dat vroeger was en nu niet meer zo is ,maar als ik nu iets zeg dat een beetje vaag is dan vatten ze het op als een steek onder water en als ik mijn mening over een bepaalde onenigheid geef dan zijn ze al geprikkeld.Ik doe men best om vriendelijk tegen die mensen te zijn omdat ik het een kans wil geven voor eventuele vriendschap maar ik weet niet hoe ik tot hun kan doordringen dat ik het goed met hun voorheb.ook kom ik denk ik een beetje seuterig over terwijl dat het tegengestelde van wat ik vanbinnen voel is .Is er enige mogelijkheid dat ze hun beeld van mij veranderen of is dat onherroepelijk?Ik ga mezelf niet gaan verloochenen om bij dat groepje te horen,maar ik wil op een positieve manier hun aandacht trekken.Ik wil ik niet meer seuterig overkomen maar dit komt door de zenuwen.Hoe kan ik aan dit alles werken puur voor mezelf maar ook om hun te laten zien wat ik in mijn mars heb.Graag zou ik wat advies krijgen,alvast bedankt.
http://www.encyclo.nl/begrip/SEUTERIG
Bedankt voor de leuke reactie én de tienpunter bij jouw andere vraag die ik als dank ook met een + beloond heb ;-)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.