Waar ligt voor jou de grens in het accepteren van de aanwezigheid van wat je buren doen in jouw huis / tuin?
Met het mooie weer vind ik het heel prettig mijn ramen open te zetten. Het grote nadeel is wel, dat de rook van rokende buren rondom mee komt met de anders zo frisse lucht. En dat vind ik vervelend.
Buren kunnen mensen stress opleveren. En soms gaat het zelfs zó verschrikkelijk fout dat de ene buur de ander letterlijk de hersens inslaat.
In het zomerhalfjaar komen mensen meer naar buiten en hun gewoontes komen met hen mee. Opeens is de nabijheid van je buren een stuk duidelijker.
Ik vraag me af, waar ligt voor jou de grens (bij geuren zoals tabaksrook maar straks ook weer barbecues en vuurkorven, geluiden van muziek en spelende/gillende kinderen, beelden - topless zonnende moekes die je vanaf jouw bank in de tuin zó ziet liggen...)? Wat accepteer je niet Ik vraag me af, waar ligt voor jou de grens (bij geuren zoals tabaksrook maar straks ook weer barbecues en vuurkorven, geluiden van muziek en spelende/gillende kinderen, beelden - topless zonnende moekes die je vanaf jouw bank in de tuin zó ziet liggen...)? Wat accepteer je niet meer? En, minsten zo belangrijk, wat doe je dan?
Ik vraag geen adviezen. Ik weet wel hoe ik handel. Ik vraag hoe _jij_ dat doet.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.