Hoe verbeter je je situatie met je buren na dit voorvalletje?
Gisteravond was weer een bonte avond. Veelste gezellig, te harde muziek en lawaai. We zijn dan ook jonge gezonde studenten die wel van een feestje houden. We zijn redelijk op tijd vertrokken naar de disco maar eenmaal thuis weer kregen mijn vriendin echt mega knallende ruzie. Dit is gelukkig weer helemaal goed. Nu loop ik vanochtend mijn buurvrouw tegen het lijf. Zij begint over de overlast van de ruzie en ik voel me er echt vervelend om. Ik heb me excuus aangeboden maar dit voelt als of dit niet genoeg is. Ik wil graag overweg kunnen met mijn buren. We hebben al vaker te veel lawaai gemaakt in de late uurtjes maar dit gebeurt al super snel omdat het heel gehorig is doordat het oude huizen zijn. Onze andere buurvrouw heeft het al helemaal gehad met ons maar die kan echt overdrijven, toch wil ik die lieve mensen niet tot last zijn. We hebben al handoeken en eierdozen onder de speakers gelegd dit helpt iets en we feesten minder vaak en proberen ons te gedragen maar gister was gewoon weer zo n avond. Alle feedback is welkom
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.