Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de oudste familie van Nederland?

Is er bekend wat de oudste familie van Nederland is? Ik bedoel hiermee de leeftijden van levende broers en zussen uit 1 gezin opgeteld. Ik stel de vraag n.a.v. Een artikel op nu.nl over een Italiaanse zussen die opgeteld 818 jaar tellen. Mijn schoonvader heeft 14 broers en zussen en samen komen die op zo'n 900 jaar. Ik ben benieuwd!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Of het toen de oudste was is niet bekend en of het NU nog de oudste is weet ik al helemaal niet maar 3 jaar geleden was er een gezin die samen 1000 werd.

Toegevoegd na 4 dagen:
Inmiddels is MIJN familie dus al weer 42 jaar ouder: "'S-HEERENBERG - Het oudste gezin ter wereld komt niet uit Italië, zoals het Guinness Book of Records meldt, maar uit 's-Heerenberg. De familie Berndsen is met 14 kinderen samen 1042 jaar.

In de kranten verschenen berichten dat een gezin uit Italië met negen kinderen samen bijna 800 jaar oud zijn en daarmee het oudste gezin ter wereld is.

Maar in 's-Heerenberg weten ze wel beter: daar vierden de broers en zussen precies drie jaar geleden al een groot feest omdat ze samen 1000 jaar waren. En nu zijn ze dus samen 1042."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De familie Berndsen uit 's-Heerenberg, staat vandaag (25.08.12) op de website van Omroep Gelderland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing