Hoe vind ik iemand met slechts enkele gegevens?
Ik ben net terug van vakantie uit Egypte. Daar heb ik een ongelukje gehad met mijn teen, en er was een vriendelijk gezin dat me altijd wel vroeg hoe het met me was. Net op de dag dat ik besloot naar het ziekenhuis te gaan, vertrokken zij. Ik dacht wel dat ik terug zou zijn voor ze weg waren, maar het duurde dus langer dan ik dacht. Voor ik vertrok wensten ze me nog succes, en ik zou ze graag willen bedanken, en misschien toevoegen op facebook of zo.
Alleen weet ik niets meer dan het hotel waarin ze verbleven ( hetzelfde dan het mijne), de gegevens van hun terugvlucht ( die hingen aan de muur naast de mijne in het hotel), dat het een gezin was van 5 met 2 zonen en 1 dochter, en de voornaam van de jongste zoon, waarvan ik denk dat hij rond de 12 jaar is.
Weet iemand hoe ik ze met deze info kan opsporen? Ik dacht al aan een mail te sturen naar het hotel, of de hostess van hun reisoperator, maar ik ben niet zeker of zij zulke gegevens wel mogen geven.
Toch bedankt.
Ik weet dat er in het AD zoiets staat. Maarja; dan moeten het wel mensen uit Nederland zijn.
Mogelijk hebben andere kranten ook zoiets. En als de zoon van wie je de naam weet, een naam had niet niet heel vaak voorkomt, zou je nog op social-networksites kunnen kijken.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.