Kunnen mensen je dwingen om je looks te veranderen?
Ik heb een emo/gothic styl, en nu vinden mijn familieleden het niks en proberen ze me te veranderen in een 100% girly girl en dan doen ze dingen zoals:geen pony meer hebben, hele andere kleren aan doen jurken bv of oorbellen. Ik wil dit gewoon niet en dat zeg ik ook, maar zij denken dus dat ik dit doe omdat ik gepest werd, das gedeeltelijk wel waar maar niet helemaal.Wat kan ik eraan doen om geaccepteerd te worden zoals ik ben?
Of dat juist is, is natuurlijk een andere vraag en dus een ander antwoord.
Wel opmerkingen over mijn zwarte kleding(gisteren nog,was ik in het centrum van de stad,in een lange zwarte jurk,wel met blote rug omdat het het zo warm is)en dan krijg ik wel wat te horen ,en dat mensen naar je kijken.
Nou ja,whatever,ik blijf mezelf.
M'n moeder heeft wel eens problemen met met donkere oogmake up en zwarte nagellak.
1x heb ik m'n nagellak eraf gehaald toen m'n moeder zei dat het net klauwen leken ook omdat me nagels toen heel lang waren.
En ik wil zeker geen Emo genoemd worden,m'n broer noemt me vaak zo,vooral als hij het met z'n beste vriend over zijn zus heeft(die ook Emo is volgens die vriend)
Blijf gewoon lekker jezelf!
Ik ken iemand die Goth is en die is al achter in de 30!
Dus het hoeft helemaal geen fase te zijn of om je af te reageren.
Ik ben zelf echt helemaal klaar met mensen die mij raar vinden!
Echt:blijf jezelf en wees trots op jezelf.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.