Ik ben uit huis gezet, wat nu ? (18+)
Ik ben vanmorgen uit huis gezet door me ouders, door omstandigheden wat kan ik doen ? waar kan ik heen ?
ik heb geen geld.. geen vervoer en ik kan niet bij vrienden of kennissen terecht !
#woonplaats : Emmeloord
weet niet hoever 'de omstandigheden' het voor je hebben verspeeld en er credits verspeeld zijn, maar een goed gesprek lijkt me zinvol. iemand van 18+ met verantwoording heeft toch wel een spaarcentje of op zijn minst een bijbaantje zoals talloze jongeren? maar goed, als we niet weten wat die omstandigheden zijn is het lastig om hier een concreet antwoord op te geven denk ik.
Mss heb je iets van adhd?
Dat weet ik dus niet!
Dan zou je je ook kunnen melden bij je huisarts en het verhaal uitleggen
Die kan dan mss de crisisdienst inschakelen van de ggz
Die kunnen namelijk ook helpen
Maar dan moet er wel echt iets aan de hand zijn en niet gewoon een ruzie
Dar kan ik ook niet uit je vraag halen
Kun je mss meer vertellen?
thuis wonen, geen bijdrage doen (niet in huis/niet financieel) niet werken, niet sparen, niet door willen leren, niet op tijd thuis zijn, regels aan de laars lappen, etc.
(parasiteren maar als volwassen beschouwd willen worden eigenlijk) er moet gewoon een reden zijn aangezien ouders hun kind doorgaans niet zomaar uit het huis zetten, en verder dan gokken komen we niet bij een uitspraak als 'door omstandigheden" sommige omstandigheden heb je zelf in de hand, en andere niet dus antwoorden zullen erg algemeen zijn zonder aanvullende info over oorzaken en de situatie voorheen.
dat je ouders willen dat je nu eens zelf nadenkt, nadat je het verbruid hebt.
het is niet koud 's-nachts, dus kan je buiten slapen. koop eventueel een fleece deken bij de Wibra tegen de muggen.
en ga eerst naar een uitzendbureau voor ene baantje, en inschrijven bij de woningstichting en op zoek naar een kamer.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.