De razende snelheid waarmee multimedia zich ontwikkelt maakt mij soms radeloos. Hoe blijf je alles begrijpen zonder daarvoor geschoold te zijn ? -->
Heb je echt wel de keuze om daar allemaal in mee te gaan of niet ?
Ik sta voor de aankoop van een nieuwe tv, ging naar de winkel en ben zonder teruggekomen. Nee, ik hoef mijn Facebookpagina niet te zien op mijn tv scherm, nee ik hoef geen surroundsysteem, ik weet niet wat LED betekent, ik wil gewoon beeld en klank!
Net zoals ik met mijn mobieltje gewoon wil kunnen bellen en texten. Ik hoef geen wekkerradio met een Ipod oplaadfunctie, ik heb geen Ipod.
Hoe kan je deze technologieën in godsnaam allemaal blijven begrijpen en volgen ?
Vermits ik deze vraag moet posten in de categorie Electronica begeef ik me dus in het hol van de leeuw. Have mercy!
Toegevoegd na 1 minuut:
Correctie : multimedia = technologieën en electronica
Een paar vragen:
Kijk je veel televisie?
Wat kijk je dan zoal?
Kijk je veel films (dvd / blu-ray)?
En eventueel: wat is je budget. Als je die vragen voor jezelf kan beantwoorden wordt het uitzoeken van een televisie erg makkelijk. Kijk je veel series, maar geen films dan heb je een andere televisie nodig dan wanneer je weinig televisie kijkt maar wel veel actiefilms.
Bij alle technologie moet je dus gewoon ontleden in praktische dingen. Want hoewel mensen je graag gebakken lucht verkopen bestaat technologie altijd uit een serie dingen die voor een bepaalde groep mensen praktisch is.
- Zelfkennis
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.