ik ben bang! een collega van mij stuurt mij dreigings berichten via facebook! wat kan ik doen?
hij beweert dat ik met mijn dronken kop roddels door vertel via de telefoon , en anders gaat hij mijn lelijke rode kop ff verbouwen! ik weet écht van niks!!!
ik ben er mee naar de leiding geweest maar die schuiven het af met het antwoord ; wij kunnen er niks aan doen ,wat zou jij zelf willen ? morgen moet ik weer naar mijn werk en hoop dan wederom een gesprek met mijn leiding te krijgen maar durf al bijna niet meer heen te gaan! help!
Toegevoegd na 17 uur:
ik heb hem 5 maand al ontvriend/ uit mijn vrienden bestand gehaald?
Toegevoegd na 17 uur:
ik bedoel 5 maand geleden! en mij vandaag ziek gemeld!
Toegevoegd na 2 dagen:
Allereerst veel dank voor jullie antwoorden , ik heb er zeker wat mee gedaan , vanochtend weer naart werk gegaan wat op een super explosie stuite tussen mij en mijn coördinator , met wie ik een gesprek wou , wil zij niet en ik kreeg de wind van voren!!! (waar iedereen bij zit!) ik ben naar huis gegaan en heb de baas op haar privé nummer gebeld , er komt ma. een gesprek met die collega en dan gaan we kijken of er een andere plek voor mij is!!! ik heb al gezegd dat ik helemaal niet weg wil , word niet op gereageerd! nou moe!!!!! nou zit ik nog meer in de stress, fles wijn kopen?
geloofd hij het niet dan is dat niet zijn probleem maar dat van jou. dreigen mag niet dus hier kan je melding van maken bij de politie. ook op je werk moeten ze zorgen voor een rustige werkomgeving. ze zijn wel degelijk verplicht je college hier op aan te spreken aangezien de werkomgeving veilig moet zijn zoals mobie ook aangeeft.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.